Η Πία Στόκλιν, δημοφιλής συγγραφέας, εξαφανίζεται κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες μερικές μέρες πριν από την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του νέου της βιβλίου.
Ο Ρόμπερτ Φίσερ, διακεκριμένος ψυχολόγος, αυτοκτονεί πέφτοντας στις γραμμές του σιδηροδρομικού σταθμού του Κίλχμπεργκ, ενώ λίγο νωρίτερα έχει εντοπιστεί η Πία Στόκλιν, βάναυσα χτυπημένη, στην περιοχή του Μπελβιού.
Η Ρενάτα Κίμαν, ειδική πράκτορας του FBI, λαμβάνει ξαφνικά ένα παράξενο μήνυμα, που την τοποθετεί στον πυρήνα μιας πρωτοφανούς υπόθεσης. Κάποιος φαίνεται να αντιγράφει καρέ καρέ σκηνές από το τελευταίο βιβλίο της δημοφιλούς συγγραφέως, σε ένα παιχνίδι που δοκιμάζει τα όρια της λογικής.
Τι συνδέει την απαγωγή της Πία Στόκλιν με την αυτοκτονία του Ρόμπερτ Φίσερ; Τι συμβολίζουν οι γρίφοι που συνεχίζει να λαμβάνει η Ρενάτα Κίμαν; Ποιος είναι ο επόμενος στόχος ενός μανιακού που χτυπά πάντα με ακρίβεια, σκορπώντας τον θάνατο;
Ένα ξέφρενο κυνηγητό έχει ξεκινήσει στους δρόμους της Ζυρίχης. Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την ειδική πράκτορα και τον συνεργάτη της, αστυνόμο Στέφαν Βέμπερ.
Κι ενώ κάθε ώρα που περνά καταδιώκει τις κινήσεις τους, εκείνοι τρέχουν να προλάβουν. Θα καταφέρουν να φτάσουν πρώτοι στον επόμενο σταθμό;

Της Αγγελικής Κατσιμάρδου:

«Τρέξε στο επόμενο σταθμό» και όλη νύχτα έτρεχα και έψαχνα για τον δολοφόνο. Και γι’αυτό φταίει η Βασιλική Λεβεντάκη και το υπέροχα πλεγμένο μυστήριο, που ξεδιπλώνεται σελίδα την σελίδα στο βιβλίο της.

Άλλη μια φορά έκανα το λάθος να πιάσω βιβλίο της κυρίας Λεβεντάκη νύχτα, γνωρίζοντας πόσο αριστοτεχνική είναι η πένα της και πόσο το μυστήριο και οι γρίφοι αντί να σε βοηθήσουν να το ξεδιαλύνεις και να βρεις τον δολοφόνο, σε μπερδεύουν ακόμα περισσότερο. φυσικά, με βρήκε το ξημέρωμα, με την ελπίδα ότι αυτήν την φορά θα βρω νωρίς τον δολοφόνο και όχι στο τέλος. Για άλλη μια φορά βαυκαλίστηκα! Σχεδόν αντιπαθώ την κυρία Λεβεντάκη, γιατί είναι από τις λίγες συγγραφείς που στα βιβλία της δεν μπορώ να βρω τον δολοφόνο, παρά μόνο στο τέλος, όταν όλα τα στοιχεία και τα γεγονότα έχουν ξεδιπλωθεί και απλώνονται μπροστά στα μάτια σου για εξέταση. Είναι εκπληκτικό πως πλέκει την ιστορία και τους χαρακτήρες και τους κάνει όλους πιθανούς θήτες και θύματα. Όλοι σου περνούν από το μυαλό σαν τον δολοφόνο και όλοι είναι αθώοι, μέχρι το τέλος. Σε καμμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις με βεβαιότητα, ούτε καν όταν έχεις φτάσει στην μέση του βιβλίου και πολλά στοιχεία έχουν αποκαλυφθεί.

Στο «τρέξε στον επόμενο σταθμό» βλέπουμε να στήνεται ένα τρελό γαϊτανάκι θανάτου με τους ήρωες μας – την ειδική πράκτορα του FBI Ρενάτα Κίμαν και τον αστυνόμο Στέφαν Βέμπερ – να τρέχουν αδιάκοπα να προλάβουν έναν μανιακό δολοφόνο, που τους αφήνει γρίφους σε κάθε δολοφονία. Γρίφοι που θέλουν να βοηθήσουν ή να μπερδέψουν; Γρίφοι που θα οδηγήσουν στην σύλληψή του δολοφόνου ή στην απομάκρυνσή τους από αυτόν; Τι τρέχει με την απαγωγή της Πία Στόκλιν; Γιατί αυτοκτόνησε ο Ρόμπερτ Φίσερ; Ποιος ο ρόλος των Νίνα Μπίσοφ και Ρενάτα Μίλερ; Μια τρομερή πλεκτάνη είναι στημένη και έχει αδράξει στα νύχια της όλους τους ήρωες, μετατρέποντάς τους σε θήτες και θύματα ταυτόχρονα. Και σ’αυτό το τρελό γαϊτανάκι μπλέκουμε κι εμείς και αγωνιούμε και στύβουμε το μυαλό μας για το ποιος είναι ο δολοφόνος.

Ένα εξαιρετικό αστυνομικό μυθιστόρημα που καταδεικνύει την ευρηματική πένα της συγγραφέως και τον δαιδαλώδες τρόπο σκέψης της, αφού μόνο ένα ευρηματικό μυαλό μπορεί να συνθέσει μια τόσο έξυπνη ιστορία μίσους, πάθους, εκδίκησης, δικαιοσύνης, λύτρωσης.

Και όλα αυτά με τον μοναδικό, λυρικό τρόπο γραφής της κυρίας Λεβεντάκη, που εκτός από το αστυνομικό στοιχείο, καταπιάνεται και με τον χαρακτήρα των ανθρώπων, την ψυχοσύνθεσή τους, τα αίτια πίσω από τις πράξεις τους – καλές ή κακές –, τα συναισθήματά τους και πως αυτά επιδρούν στις αποφάσεις τους και τέλος τον απόλυτο εχθρό της ανθρώπινης ύπαρξης: τον φόβο. Πένα μεστή, που φτάνει στα άδυτα της ψυχής και των γεγονότων και τα αναλύει διεξοδικά και βαθιά και φέρνει στην επιφάνεια ανομολόγητα μυστικά, πάθη, επιθυμίες, φόβους. Πένα που μας συστήνει σε βάθος τους ήρωες και τους χαρακτήρες, που τους πλαισιώνουν.

Το «τρέξε στον επόμενο σταθμό» είναι ένα κορυφαίο αστυνομικό μυθιστόρημα ευφυούς συλλογισμού και δαιμόνιας σκέψης, που μόνο η Βασιλική Λεβεντάκη ξέρει να συνθέτει. Τρέξτε, λοιπόν, στο επόμενο βιβλιοπωλείο να το προμηθευτείτε.

Το βιβλίο θα το βρείτε εδώ: http://www.livanis.gr/%CE%9B%CE%B5%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7-%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%A4%CF%81%CE%AD%CE%BE%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C_p-2727209.aspx

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΝΙΚΗΤΗΣ
Επόμενο άρθροReview: Υπόσχεση

«Η σχέση μου με τα βιβλία άρχισε από την προσχολική μου ηλικία. Εκεί που όλα τα παιδιά χαίρονταν που έκλεινε το σχολείο για διακοπές εγώ έκλαιγα. Καταλαβαίνω σε ποια κατηγορία κατατάσσομαι και δεν με πειράζει καθόλου. Λατρεύω το διάβασμα, αγαπώ να βλέπω σειρές, ταινίες και γενικώς οτιδήποτε με ταξιδεύει και με διδάσκει. Το διάβασμα είναι το όπλο του μυαλού και πρέπει όλοι μας να το χρησιμοποιήσουμε».

Απαντήστε στο θέμα

Σχολιάστε πρώτοι!

Ενημέρωση για
avatar
wpDiscuz